BellaItalia.reismee.nl

21e vakantie (reis) dag: home sweet home

We besloten op tijd te vertrekken, om nog even op de terugweg een supermarché aan te doen, maar de E.leClerc, die we vorig jaar bij toeval vonden, vonden we nu niet op de route. Wel een Auchan, maar dat was, bleek na het bezoek, toch niet helemaal vergelijkbaar en niet waar we naar op zoek waren. Dus dit keer nog niet het botervlootje, de Lagioulle messen en de flesjes met dop ala Grolsch beugelfles kunnen scoren . . . . Tempi. In de middag arriveerden we thuis, even wennen hoor al die ruimte in huis en het gemak, nou dat went snel, maar dat frisse regenachtige weer brrrr .... Erik kwam thuis met diarree, dus hij was zijn vakantie kilo's weer snel kwijt, ik ga morgen weer eens hardlopen, kijken of ik daarna weer een beetje in het zogezegde dagelijkse ritme kan komen ( wat toilet betreft). Maar dit weekend is het nog vakantie: tijd voor een wijntje zal vast dagelijkse kost worden en verder trakteren we ons op eigen gemaakte ravioli/ tortellini en zuurkool met spek. Het menu van de chef zullen we maar zeggen.