BellaItalia.reismee.nl

Even een flashback qua weer

We zijn inmiddels een goeie week onderweg. Fantastisch weer gehad in Z-Duitsland, Zwitserland en de eerste dag (woensdag) in Italië. Sinds donderdag wat wisselvalliger met af en toe een paar spatjes regen, of even een flinke bui afgewisseld met zon. De temperatuur was aldoor zeer goed, soms zaten we onder een parasol, met regen en de temperatuur bleef rustig 28* ... Hier aan het Idromeer, waar we iets hoger en midden tussen de bergen zitten is het rond de 22*. Ook een prima temperatuur om van alles en nog wat te doen, of lekker bij het huisje te zitten en wat te lezen. Voor maandag en dinsdag wordt even wat minder weer voorspeld en daarna weer vlink veel zon. We gaan het zien. Wat ons wel opvalt, of het nu zonnig weer is of het regent, er staat nauwelijks wind en dat maakt het wel erg aangenaam !!! Foto's uploaden is even niet mogelijk, want het snoer van mijn laptop past niet in het stopcontact! Alle andere apparaten hebben een dunnere netspanningsadapter, dus daarmee geen probleem. In Zwitserland kregen we even Frans zijn adapter te leen, want hij bleek dezelfde laptop te hebben, met een voor Zwitserland passende stekker en in het hotel Corte Castelletto kregen we zelfs een hele stekkerdoos te leen. We gaan op zoek naar een passend alternatief !