BellaItalia.reismee.nl

7e vakantiedag: Verona

Een dagje "shop till you drop" ! Althans zo hadden we ons dat voorgenomen .... Binnen tien minuten (!) hadden we, na het verlaten van het hotel, snelweg op en snelweg af bij Verona sud, de auto geparkeerd !! Dat was top. De route naar de Arena konden we ons nog wel voor de geest halen. Vlakbij de Arena even koffie gedronken en toen kon ket shoppen beginnen. Nou we gingen met een spatje regen een winkel naar binnen en na ruim 2 uur (!) kwamen we met een zonnetje weer naar buiten, hadden we goed gedaan. Mo'tje werd daar bij Stefanel door Daniëla bijzonder goed geholpen en "aangekleed" alsof ze direct de catwalk op moest, steeds weer verrassend anders met maar een paar basis kledingstukken, helemaal compleet met laarzen, shawl, hoedje, handschoenen en tas ..... Erik zat zo te genieten, hij vergad gewoon een foto te nemen. De lunch was weer bij hetzelfde adresje als een jaar geleden. Toen het weer begon te regenen doken we een andere winkel binnen, Timberland en Erik paste nieuwe schoenen en een mooie lichte zomerse broek. En na een Aperol gedronken te hebben op een terrasje, was de bui weer over en liepen we terug in de richting van de auto. Onderweg nog een drankje genomen, bij een plaatselijke bar, waar toeristen ver te zoeken waren! In het hotel vroegen we om advies waar we konden dineren en we werden geattendeerd op de Trattoria aan de overkant van de straat. Daar hebben we heerlijk gegeten, heel goed eten, het vlees was van zeer goede kwaliteit en het was er gezellig zo tussen de locale bevolking, ook en adresje om te onthouden !!! Morgen even een stukje rijden naar het vakantie adresje aan het Lago d'Idro ..... We gaan het zien